sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Liikuntakatsaus

Liikunnan saralla on tapahtunut muutoksia!

Rullaluistelun kanssa oli alusta saakka paljon epäonnea: 1) Vasen luistin hankasi rakkulan joka kerta, 2) rullien väliin meni niin paljon hiekkaa, ettei niillä voinut luistella ennen huoltoa, 3) en voinut huoltaa niitä ennen kun sain toisen kuutiokulma-avainen, 4) huollon yhteydessä huomasin että yksi rulla oli hankautunut "karmia" vasten rikki, 5) tilasin uuden rullan mutta se ei sopinut. Huoltaessamme rullia totesin jo, että tämä laji vaatii kyllä erityisen paljon vaivannäköä, ja että jos tämänkään jälkeen tästä ei tule mitään, luovutan. Rullaluistelu on tosi kivaa, mutta se ottaa niin paljon verraten siihen mitä se antaa, joten saavat minun luistimeni pysyäkin telakalla.

Mä en ymmärrä mitä tässä on tapahtunut...

Viimeinen rulla on liian leveä ja hankaa kiinni! Mä oisin voinu vaikka vannoa ettei se ollut semmoinen kun ostin sen. Mitä ihmettä on voinut tapahtua? 


Kun joka tapauksessa käyn kävelemässä, päätin toteuttaa ajatuksen, jota olen pyöritellyt jo viime talvesta asti, ja ostin kävelysauvat. Neliraajaliikunta on kuitenkin tehokkaampaa kuin vain kahdella raajalla toteutettu, joten miksi ei. Tuulipukua minulla ei vielä ole. ;)

Mainitsin jo viime katsauksessa aloittaneeni uudessa työpaikassa, ja siitä johtuvan stressin takia en paljon jaksanut kävelemässä käydä pariin viikkoon. Nyt olen siitä jo hieman toipunut. Noin viikon verran olin juuri kipeänä, enkä sinä aikana liikkunut. Olen vieläkin vähän, yskää pukkaa, nenä vuotaa ja ääni kähisee.

Tankoilun saralla ei ole mitään kummoista. Tällä viikolla minä olin kipeä, edellisellä viikolla Laura, joten siihen on tullut vähän taukoa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti