maanantai 15. heinäkuuta 2013

(Shoppailuvinkki:) Kirppisvalmistelua

Kuinka kiva onkaan järjestellä välillä vaatekaappia uusiksi! Samalla voi käydä kriittisellä silmällä kaikki vaatteet läpi, tarvitseeko niitä vai ei. Itse olen silloin tällöin laittanut aina joitan vaatteita sivuun kirpparia varten, mutta kaappia penkoessani kävi ilmi että se sisälsi vielä paljon poisheitettävää. 


Tällainen pino syntyi...
Tähtään 4.8. järjestettävään Rock-kirppikseen, ja sitä varten olen käynyt kaappeja läpi. Olen yleensä myynyt tavaraa fb-kirpputorilla, mutta en enää viimeaikoina, ihan vaan siitä syystä että minulla olisi jotain myyntiinlaitettavaa oikealla kirppiksellä! Ajattelin vuokrata myyntipöydän puoliksi jonkun kanssa ja ensimmäiseksi kysyin ystävääni Nattea. Natte ei valitettavasti pääse myymään kanssani, mutta antoi minulle myytäväksi Ikea-kassillisen vaatteitaan.

Kirppari järjestetään Helsingissä, Tapanilassa. Jos kiinnostuitte, tarkempia tietoja saa täältä: https://www.facebook.com/RockKirppis?fref=ts. Itse en päässyt kirpparille viimekerralla, koska olin kuvauksissa. Ensimmäistä kertaa se järjestettiin viime äitienpäivänä.

Ja näin siisti kaappi jäi jäljelle!

4 kommenttia:

  1. Voihan, olis itsekkin kirpparipöydälle tarvetta. Mutta yleensä niiden taksa on melkoinen. Vaikka hyvässä lykyssähän rahat saisi melkein takaisin :P Ois meinaan kiva jos omakin kaappi olis noin siisti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari-kolmekymppiä töytävuokra muistaakseni oli. Mutta jos pitää hinnat tarpeeksi alhaisena, tavara kyllä varmasti menee kaupaksi. Tai sitten jos myy pari hyväkuntoista merkkivaatetta, niin eiköhän ne rahat takaisin tule. :) Kirpparilla kun päätavoite ei ole tehdä voittoa vaan päästä vaan tavaroista eroon.

      Poista
  2. Voi kurja, olisinpa Helsingissä! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teidän pitää järjestää Turussa oma tällanen. Tai reissata Helsinkiin käymään ;) Samalla kato moikkaat siskoja, eiks jeh?

      Poista