sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Saila's makeover

Tänä viikonloppuna minulla oli yövieras kylässä. Saila tuli Turusta ostamaan uuden tangon itselleen ja yöpyi sitten samalla minun luonani. Sailalla on tapana joutua minun ja meikkisutieni uhriksi, myöskin tällä kertaa. 

Muistin joskus Sailan päivitelleen, kuinka olisi kivaa laittautua joskus fiftarityyliin, mutta kun ei omista mitään sen tyylisiä vaatteita. Niinpä sainkin idean tehdä pienen makeoverin. Ei muuta kuin meikkisudit heilumaan ja tukka sykerölle. Vaatteet löydettiin minun kaapistani.

Kun olin valmis, uhri meni katsomaan peilistä ja kiljahti - uskoakseni ilosta. Mission accomplished! Minun vasta kevätsiivouksen kokenut parvekkeeni sai toimia kuvausstudiona ja luonto hoiti valaistuksen.




Vaaleanpunaiset korkkarit eivät ehkä olleet paras valinta tuonvärisen paidan kanssa, mutta valikoimani oli melko rajallinen. Ainakin kengistä löytyy sama kuosi kuin hameesta, jos tarkkaan katsotte.

Kavereiden stailaaminen on tosi hauskaa - ja supertyttömäistä! :) Suosittelen kokeilemaan, etenkin stailaamista mallin oman tyylin ulkopuolelle. Kukahan stailaisi minut?

9 kommenttia:

  1. Mä voin stailata sut mun normikuteisiin. :D

    VastaaPoista
  2. Kaikenmaailman puku- ja meikkileikit ovat kyllä hauskoja! Ja selvästikin tyyli sopii Sailalle. Olisi ollut vielä hauska kun olisi ollut kuvaa hänestä myös omassa tyylissään, eli ns. lähtötilanteesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mietin samaa tätä kirjoittaessani, mutta sitten oli jo liian myöhäistä. Sailan omasta blogista voi menna vakoilemaan miltä Saila normaalisti näyttää. ;)

      Poista
    2. Mä teen myös tästä postauksen, niin voin laittaa siihen jonkun kuvan "normaalista" tyylistä :D mut oon ihan tavallinen tallaaja xD

      Poista
  3. Se oli juurikin ilon kiljahdus :D miksen syntynyt 50 luvulle! Mut toisaalta, sillon ei ollut tankotanssia, mut ehkä olisin sit ollut burleski-esiintyjä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyyyyllä sillon oli tankotanssia, mutta ei tanssistudioilla. :P

      Poista
  4. hehee mä voin tehdä susta deathrokkarin xD

    VastaaPoista